Bir başlik ekleyin

Yeni Başlayanlar üçün 8 Addım SEO Başlanğıc Bələdçisi(2023 Cari Bələdçi)

“SEO xidmətindən istifadə edərkən nələrə diqqət yetirilməlidir?” sualının cavabını tapa biləcəyiniz SEO təlimatı sayəsində axtarış motoru optimallaşdırılması və SEO-nun əhəmiyyəti haqqında məlumat əldə edə bilərsiniz.

1. SEO-ya giriş təlimatı

1. SEO-ya giriş təlimatı

SEO tərifi

Axtarış motoru optimallaşdırmasının qısaltması olan SEO sözü bu gün və gələcək rəqəmsal bazarın ən vacib iş sahələrindən biridir. Google və digər axtarış motorları tərəfindən qurulmuş meyarlara görə veb saytın optimallaşdırılması “SEO Nədir?” sualının cavabıdır.

Axtarış istifadəçiləri üçün ən dəqiq və düzgün nəticələri göstərmək axtarış motorlarının əsas məqsədidir. Bu məqsədə uyğun olaraq veb saytın inkişaf etdirilməsi, satdığınız xidmətin və ya məhsulun, həm istifadəçi, həm də axtarış motorunun tələblərinə uyğun tənzimləməsində SEO xidməti vacibdir.

SEO-nun Veb Saytınıza Təsiri və Faydaları

İnternetdəki axtarışların 70% -dən çoxu axtarış motorları vasitəsilə baş verir. Bu, SEO işinin vacibliyini göstərir. Saytın trafikini artırmağın və istifadəçiləri cəlb etməyin yolu axtarış nəticələrində görünməkdir. Məlumdur ki, istifadəçilər üzrə aparılan sorğu nəticələrinə (SERP) əsasən ilk sırada yerləşən saytlar ziyarətçiləri daha çox cəlb edir. Google, Yandex və Bing kimi böyük axtarış motorları bu mövzuda araşdırma nəticələrini tez-tez bölüşürlər.

Ənənəvi kütləvi informasiya vasitələrini əvəz edən İnternet dünyasında, markanızın və ya şəxsi işinizin çatmaq istədiyi hədəfi SEO planlaması ilə əldə edə bilər və əhatənizi genişləndirə bilərsiniz. 

SEO Hansı Mərhələdən keçir?

İnternet dünyasında təsdiq olunmaq istəyirsinizsə, istifadəçilərin axtarışlarına ən yaxşı cavab verməklə ehtiyaclarını tam qarşılamalısınız. Əlbəttə ki, “200-dən çox axtarış motoru optimallaşdırma meyarı” nı da düzgün şəkildə həyata keçirməlisiniz. Yazının digər hissəsində diqqət edilməsi vacib olan On-Page və Off-Page SEO meyarlarını tapa bilərsiniz.

On-Page SEO: Sayt daxili SEO-da SEO veb saytınızın bütün ehtiyaclarının aşkarlanması və SEO-ya uyğun olaraq tənzimləməsidir.

Off-Page SEO: Saytdan kənar SEO isə axtarış motorları nəticələrində veb saytınıza təsir edəcək saytdan kənarda baş verən işlərdir. Backlink, sosial media işləri və s.kimi.

2. Axtarış Motoru

Axtarış Motoru Nədir?

Axtarış Motoru Axtarış Motoru Nədir?

Axtarış sistemini internetdə yazdığınız sözləri axtararaq istədiyiniz məlumatları tapan və bu məlumatları istifadəçilərə ötürən bir sistemdir. Düzgün işləyən axtarış sistemi (Google, Yandex, Bing, Yahoo) insanların tapmağa çalışdıqlarına uyğun gələn nəticələrin siyahısını təqdim etməklə xidmət edir. “Axtarış motorları nə edir?” deyirsinizsə, sərhədsiz dünyanı qapınıza qədər gətirir deyə bilərik. İndi axtarış motorlarının necə işlədiyinə baxaq.

Axtarış Motorlarının İş Prinsipləri (Indexing, Crawling, Ranking)

Axtarış sistemləri əsasən 3 prinsipdən ibarətdir:

İndeksləmə

İndeksləmə, botların səhifələri tanımaq və müəyyən qaydalara uyğun olaraq siyahıya almaq üçün saytınızı skan etməsidir. Axtarışdan əvvəl məlumatı düzəldib  hazır saxlamaq üçün bu prosesi yerinə yetirmək vacibdir. Bu sayədə indekslənmə yaradaraq axtarış sistemlərinin edilən axtarışlara çox tez reaksiya verməsi təmin edilir.

Crawling

İstifadəçilər üçün ən dəqiq nəticəni vermək üçün sayt linklərini izləyərək ehtiyac duyduqları məlumatları toplayan axtarış motoru botlarıdır. Bunu edərkən saytınızın məzmun keyfiyyəti, link  sıralanması kimi bir çox faktoru nəzərə alır və indeksləşdirməni həyata keçirir.

Reytinq

Saytın SERP-də tutduğu mövqe. Axtarış sorğusundan asılı olaraq, saytınızın hər bir səhifəsi fərqli ardıcıllıqla görünə bilər. Bu, saytınızdakı hər səhifənin eyni keyfiyyətdə olmadığını və ya rəqiblərinizin daha yaxşı optimallaşdırdığının göstəricisidir.

Google Veb Saytları Nəyə əsasən Qiymətləndirir?

Yuxarıda dediyimiz kimi, Google internet saytlarını 200-dən çox faktora görə qiymətləndirir və bunun üçün öz alqoritmlərindən istifadə edir. Bu yoxlamalardan uğurla keçmək üçün bir çox meyarları SEO-ya uyğunlaşdırmalısınız.

Açar söz istifadəsi, sayt quruluşu, mobil uyğunluq, xarici linklər, məzmun keyfiyyəti, sayt sürəti kimi çoxsaylı meyarlara görə qiymətləndirmə aparılır.

3. Vacib 3 SEO komponenti

Texniki SEO

Axtarış Motorlarının İş Prinsipləri (Indexing, Crawling, Ranking)

Texniki SEO təlimatı saytın axtarış və indeksləşdirmə mərhələsi üçün optimallaşdırma prosesini əhatə edir. Texniki SEO optimallaşdırması ilə siz heç bir problem olmadan axtarış motorlarına çatmağınıza, sayt səhvlərinə baxmağınıza və veb saytınızı indeksləşdirməyə kömək edə bilərsiniz. Sayt xəritəsi, robots.txt, HTTP kodları, SSL sertifikası, səhifə başlıqları və meta təsvir və etiketleri, vizual optimallaşdırılması kimi mövzu başlıqlarına daxil ola biləcəksiniz.

İndi texniki SEO nədir sualına onu alt kateqoriyalara ayıraraq cavab verək:

Tarama Büdcəsi (Crawl Budget)

Tarama büdcəsi Google-un verdiyi əhəmiyyətə əsaslanaraq müəyyən müddət ərzində hər hansı səhifəyə neçə dəfə baş çəkdiyini göstərir. Google hər sayt üçün fərqli tarama büdcəsi təyin edir.

Tarama büdcənizi müəyyən edən bir çox amil var. Onları yaxşı optimallaşdırmaq hesabınızı artıracaq, veb saytınızın Google-un gözündə dəyərini artıracaq və sizi zirvəyə aparacaq.

İndekslənmiş səhifələrin sayı, səhifələrdəki məzmunun keyfiyyəti, sayt sürəti, sayt daxili keçidlər və botları düzgün istiqamətləndirmək, səhv kodları və dublikat məzmunlu səhifələri optimallaşdırmaq, SEO-ya uyğun URL strukturu və lazımsız səhifələrin skan edilməsinin qarşısını almaqla ilə tarama büdcənizi artıra bilərsiniz.

Tarama Büdcəsi (Crawl Budget)

Sayt Xəritəsi (Sitemap)

Sayt xəritəsinin nə olduğunu soruşsanız axtarış motorları veb saytı tarama zamanı XML sayt xəritəsindən bələdçi kimi istifadə edirlər. Saytın xəritəsi veb saytınızdakı indekslənmiş səhifələri sadalayan və vacib əhəmiyyətə malik XML faylıdır.

Sayt xəritəsi yaradarkən nələrə diqqət etməliyik:

  • Veb saytınızdakı bütün indekslənmiş səhifələrin sayt xəritəsinə daxil olduğundan əmin olun.
  • Sayt xəritəniz dinamik olmalıdır. Yönləndirilmiş və xəta kodunu qaytaran səhifələriniz avtomatik silinməlidir. Yeni səhifələriniz də avtomatik əlavə edilməlidir.
  • Sayt xəritəniz Google Search Console-a yüklənməli və Robots.txt faylında sətir kimi göstərilməlidir.

 Vacib İpucu: Sayt xəritənizdəki bütün URL-lər “200 status kodu”, indekslənmiş səhifələrlə açılmalıdır.

ayt xəritənizdəki bütün URL-lər "200 status kodu", indekslənmiş səhifələrlə açılmalıdır.

Robots.txt Faylı (Robots.txt Faylı Nədir və Necə Yaratmaq Olar?)

Bu, axtarış motoru botlarına rəhbərlik edən və saytınızla bağlı əmrlər verməyə imkan verən indekslənmiş əsas fayldır. Bu, botların vebsaytdakı SEO-ya uyğun səhifələri və ya admin səhifələrini taramaq üçün vaxt itirməməsini təmin edir. Başqa sözlə, saytınızın sərhədlərini çəkməklə, axtarış motoru botlarının veb saytınızı necə skan edə bilməyəcəyini göstəririk.

Robots.txt Faylı (Robots.txt Faylı Nədir və Necə Yaratmaq Olar?)

Robots.txt faylında siz “taranmasını” istəmədiyiniz səhifələri təyin edə bilərsiniz.

Qeyd: Blok etdiyiniz səhifələrin orqanik trafiki yüksək olan səhifələrə zərər verməməsinə diqqət yetirməlisiniz.

Vacib İpucu: Yeni açılmış veb-saytlar hazırlanmaqda olduğundan, Google tərəfindən indeksləşdirilməsinin qarşısını almaq üçün Robots.txt faylınızı redaktə edə bilərsiniz.

HTTP Status Kodları

Status kodları bizi veb sayta baxarkən qarşılaşdığımız səhvlər və ya vəziyyətlər barədə xəbərdar edir. Düzgün texniki SEO işinin ən önəmli məqamlarından biri olan status kodları düzgün idarə etmək və optimallaşdırma deməkdir.

SEO xidmətində tez-tez istifadə etdiyimiz mühim status kodlarının təriflərini nəzərdən keçirək:

HTTP Status Kodları

200 Status Kodu (OK)

200 kodu hər şeyin düzgün işlədiyini və heç bir problem olmadığını göstərir.

301 Status Kodu (Daimi Yönləndirmə)

Bir səhifənin “daimi olaraq” başqa bir səhifəyə yönləndirildiyini göstərir.

302 Status Kodu (Müvəqqəti Yönləndirmə)

Bir səhifənin “müvəqqəti olaraq” başqa bir səhifəyə yönləndirildiyini göstərir.

401 Kodu (Şifrələnmiş Səhifələr üçün Səlahiyyətli Sorğu)

İcazəsiz istifadəçinin parolla daxil edilməli olan bölməyə daxil olmağa çalışması nəticəsində rast gəlinən koddur. Tam olaraq səhv kodu deyil.

403 Xəta Kodu (Giriş Blok Kodu)

Bu, istifadəçilərin girişi rədd edilmiş səhifələrə və ya qovluqlara daxil olmağa cəhd etdikdən sonra rast gəlinən xəta kodudur. Bu bölmələr parol qorunması ilə qorunur və bu kod tətbiq edildikdə botlar və ziyarətçilər bu ərazilərə daxil ola bilməz.

404 Səhv Kodu (Səhv 404 və Həlli)

Ən çox yayılmış səhv kodu, 404 xətası, URL silindikdə və ya səhifə köhnəldikdə baş verir. Yenidən aktivləşdirərək və ya yönləndirməklə 404 səhifəni optimallaşdıra bilərik.

500 Xəta Kodu (Server Bağlantı Xətası – Server Xətası)

Bu birbaşa serverlə bağlıdır. Bu halda server tərəfi və ya proqram təminatı komandası ilə əlaqə saxlamaq lazımdır.

HTTPS Versiyası (SSL Sertifikası Nedir?)

Serverinizdə SSL quraşdırdığınız zaman veb saytınıza http deyil, https istifadə etməklə daxil olmaq olar. Bu, vebsaytınız və serveriniz arasında ötürülən məlumatın (istifadəçi adları, parollar, şəxsi məlumatlar və s.) şifrələndiyini göstərir və axtarış sistemlərinə onun təhlükəsiz olduğunu sübut edir.

HTTPS Versiyası (SSL Sertifikası Nedir?)

Meta Etiketlər

Peşəkar SEO işinin ən vacib hissələrindən biri olan etiketlər həm axtarış motoru botlarını, həm də istifadəçiləri saytınız haqqında məlumatlandırır və Google-un gözündə saytınızın xalını artırır.

Səhifə Başlığı

Səhifənizin məzmunu haqqında qısa və məlumatlı olmalıdır. O, unikal və fərqli olmalı, 50-60 simvoldan çox olmamalı, açar sözə diqqət yetirməlidir (spam kimi qəbul edilməyəcək qədər çox deyil).

Meta Təsvir

Yenə səhifə məzmunu haqqında 140-160 simvol arasında xülasə təsviridir. O, mümkün qədər unikal olmalıdır və hər bir URL üçün ayrıca yazılmalıdır. Onu birdən çox səhifədə nüsxə kimi istifadə etmək Google reytinqlərində geri düşməyinizə səbəb olacaq.

Meta Təsvir

H1 – H6 (Heading – Başlıq Etiketləri)

O, səhifənizdəki məzmunu səliqəli formada göstərmək və onu botlara tanıtmaq üçün istifadə olunur. Başlıq H1 etiketi  ilə yazıldığı halda, alt başlıqlar H2, H3 və digər başlıq etiketləri ilə uyğun ardıcıllıqla yaradılmalıdır.

Vizual Alt Etiket

Bu, şəkillərinizin axtarış motoru botlarına təqdim olunduğu etiketdir. Yəni, saytınızı tarayan botlara istifadə etdiyiniz şəkillərdə nələrin olduğunu başa düşmək üçün istifadə olunur.

Nümunə: Siz məzmununuz üçün ən uyğun etiket seçməklə hər bir şəkil üçün alt etiket yaratmalısınız, məsələn, avtomobil şəklinin alt etiketi üçün “qırmızı yarış avtomobili”.

Strukturlaşdırılmış Məlumat İşarələməsi

Strukturlaşdırılmış məlumatlar saytınızın strukturunu və məzmununu Google botlarına təsvir etməkdə, Google axtarışını ən uyğun sayta yönəltməkdə əsas rol oynayır. Biz buna axtarış motorlarının anladığı dildə danışmaq da deyə bilərik.

Zəngin və ətraflı axtarış formatları təklif edərək istifadəçi üçün cəlbedici veb sayt yaratmaq istəyirsinizsə, məlumatlarınızı strukturlaşdırmalısınız.

Schema.org ilə siz məlumatlarınızı strukturlaşdıra və reytinqlərdə yüksələ bilərsiniz. Google, Bing, Yandex və Yahoo şirkətin əməkdaşlığı ilə qurulan schema.org skan ediləcək HTML kodları daha yaxşı izah etmək üçün yaradılmışdır.

Vacib İpucu: Strukturlaşdırılmış məlumatlarla siz “Zəngin parça” yaratmaqla daha çox istifadəçi cəlb edə bilərsiniz.

Dil Hədəflənmə (Hreflang Dil Etiketi Nədir?)

Bu, hədəfləmək istədiyiniz ölkə və dil kodunu ehtiva edən HTML kodudur. Google-a təqdim etdiyiniz dil kodu ilə siz veb saytınızın hansı dildə olduğunu göstərirsiniz. İstifadəçilərin axtardığı dildə veb sayt məzmununu çıxarmaq üçün istifadə edilməlidir. Bundan əlavə, çoxdilli saytlarda hreflang etiketi ilə eyni səhifənin müxtəlif dillərdə ekvivalentini göstərməklə, iki və ya daha çox səhifə arasındakı məzmunun eyni olduğunu, yalnız dilin fərqli olduğunu bildiririk.

Dil Hədəflənmə (Hreflang Dil Etiketi Nədir?)

Vacib İpucu: Hər bir URL üçün dil etiketi daxil edilməlidir. Yalnız ana səhifədə olması natamam istifadədir.

Breadcrump Strukturu

Breadcrump naviqasiya strukturu, ziyarətçilərə veb saytın səhifə iyerarxiyasında harada olduqlarını göstərən sayt naviqasiyasının bir formasıdır. Çox sayda kateqoriyaya malik veb saytlar breadcrump strukturundan istifadə edərək istifadəçi təcrübəsini sadələşdirə bilər.

Breadcrump Strukturu

O, adətən veb səhifənin yuxarı hissəsində üfüqi şəkildə görünür və istifadəçinin getdiyi səhifəyə çatmaq üçün getdiyi hər əvvəlki səhifəyə geri bağlantılar təmin edir.

SEO Məzmun Strategiyası

SEO-ya uyğun məzmun, axtarış motorlarında reytinqinizi yüksəltmək üçün nəzərdə tutulmuş açar söz üçün optimallaşdırılmış məzmundur. Düzgün yazılmış SEO məzmunu ilə hədəf auditoriyanızı veb saytınıza cəlb edə və zirvəyə qalxa bilərsiniz. Bir sözlə, biz bütövlükdə axtarış sisteminin optimallaşdırılması və məzmun marketinqini müəyyən edə bilərik. Google Panda alqoritmi ilə veb saytlar üçün məzmun strategiyası böyük əhəmiyyət qazandı. Hər yeniləmə ilə onun məzmuna verdiyi əhəmiyyət artır.

SEO Məzmun Strategiyası

SEO-ya uyğun yazı yazmaq üçün aşağıdakılara diqqət etməlisiniz:

  • Mümkün qədər orijinal məzmun olmalı, kopya mətnlər yolverilməzdir
  • Açar sözə əsaslanan başlıq əlavə edilməlidir
  • Vizual olaraq dəstəklənməlidir
  • Dəqiq və oxunaqlı olmalıdır
  • Açar sözü dəstəkləmək üçün semantik sözlərdən istifadə edilməlidir
  • Başlıq etiketlərindən düzgün istifadə edilməlidir (h1,h2,h3)
  • Siz rəqib saytları və bloqları araşdıra bilərsiniz (fikirlər üçün)
  • Darıxdırıcı, uzun və ya natamam/qısa olmadığından əmin olun.

Vacib İpucu: Wikipedia, Reddit, Ekşi Sözlük kimi saytları gəzərək mövzular haqqında açar söz fikirləri əldə edə bilərsiniz.

Backlink İdarəetmə

Başqa bir saytdan veb saytınıza keçid istinadlarına geri keçidlər deyilir. Beləliklə, saytınızın məlumatlılığı digər saytlardan istinadlarla artır və Google botlarının gözündə onun dəyəri artır.

Backlink Alarkən Nələrə Diqqət Etməliyik?

  • Geri bağlantılar (baclink) yüksək domen dəyəri olan yüksək keyfiyyətli saytlardan əldə edilməlidir.
  • Bu, veb saytınızın məzmunu ilə əlaqəli olmalıdır. MƏS.: “Avtomobil” fokuslu saytdan “mebel” satan vebsayta geri keçid əldə etmək çox mənalı olmazdı.
  • Nəzərə alsaq ki, nə qədər çox backlink olsa, bir o qədər yaxşıdır, spam saytlardan keçidlər alınmamalıdır.
  • Bloqların şərh bölməsində saytınızı reklam edə bilərsiniz.
  • Tanıtım məqalələri vasitəsilə daxil edilmiş linkdən istifadə edə bilərsiniz

Vacib İpucu: Google məzmununuzu “Pinqvin Alqoritmi” kimi bir çox resursla yoxlayır və SEO üçün uyğun olmayanları aşkar edir. Buna görə SEO məzmununuzu orijinallıq testindən keçirməli və test etməlisiniz.

4. Açar Söz Analizi

Açar söz insanların axtarış sistemlərində istifadə etdiyi sorğu sözləri və ifadələridir. “ayaqqabı modelləri” və ya “musiqi kursları” Google-da axtardığımız açar sözlərdir.

Açar söz tədqiqatı SEO strategiyanızın əsasını təşkil edir. Bu, hədəf kütlənizin düşüncələrini, qeydlərini və istəklərini bilməyə kömək edir. Bunun səbəbi, potensial ziyarətçilərin nə axtardıqları və istifadə etdikləri bütün söz və ifadələr haqqında məlumat toplamaqdır.

Açar Sözləri Necə Tapmaq Olar?

Siz müxtəlif yollarla açar söz araşdırması edə bilərsiniz. Onlardan bəzilərini aşağıdakı kimi sadalaya bilərik

  • Bloglar
  • Google Trendlər
  • Sosial Media
  • Açar söz planlaşdırıcıları (məsələn, Google açar söz planlayıcısı, ahrefs və s.)
  • Beyin fırtınası (sadə, bəzən yaradıcı düşünün)
  • Wikipedia kimi bilik depolarında axtarış
  • Google və Youtube axtarış hissələri

Açar Söz Araşdırması zamanı Diqqət Edilməli Məqamlar

  • Axtarış həcmi yüksək olan açar sözləri tapın və rəqabət aparmaq üçün ən uyğun olanları seçin
  • Saytınız üçün hansı sözlər axtarılıb (onlara diqqət yetirə bilərsiniz)
  • Rəqib açar söz analizini aparın və müqayisə edin
  • E-ticarət saytı axtarırsınızsa, diqqətinizi marketinq üçün uyğun sözlərə yönəldin.
  • SEO strategiyanıza uyğun olaraq “short-tail” və “long-tail” açar sözlər arasında seçim edin.

Short-tail açar söz: 1-3 sözdən ibarət axtarış sorğularını əhatə edir. “SEO qiyməti” və ya “SEO xidməti” qısa açar söz sorğusudur.

Long-tail açar söz: 3 sözdən uzun olan xüsusi axtarış sorğuları. “SEO qiymətləri nə qədərdir?” sorğu uzun açar sözünün nümunəsidir.

5. Sayt Sürətinin Optimallaşdırılması

5. Sayt Sürətinin Optimallaşdırılması

Saytın sürəti veb sayt üçün ən vacib amillərdən biridir. İstifadəçini saytda saxlamaq və Google-un gözündə dəyər qazanmaq üçün səhifələrinizin tez yüklənməsinə diqqət yetirməlisiniz. Yavaş yüklənən veb sayt Google reytinqinizə zərər verir. Google-un istədiyi sayt sürəti meyarı səhifələrinizin 1 saniyədən az müddətdə açılmasıdır.

Səhifənin yükləmə sürəti saytın serveri, server yeri, sayt trafiki, səhifə faylının ölçüsü, istifadə edilən şəkillər və üçüncü tərəf resursları kimi müxtəlif amillərlə müəyyən edilir. Ancaq saytın sürətini artırmaq göründüyü qədər asan deyil.

Bu başlıq altında sayt sürətinin necə artırılması və ölçülməsi ilə bağlı suallara cavab verəcəyik. Səhifə sürətini artırmaqda ən vacib yoldaşınız Google xidməti PageSpeed Insights olacaq. PSI ilə siz mobil və masaüstü kompüterinizdə saytınızın performans hesabatlarını ölçə və lazımi düzəlişləri edə bilərsiniz.

Veb Saytınızı Yavaşlatan Səbəblər və Həllər

Aparıcı

Veb saytınızın yerləşdiyi server performans baxımından pisdirsə, saytınızın yavaş yüklənməsinə səbəb ola bilər. Eynilə, məkandan uzaqda olmaq səhifələrinizi yavaşlatır.

Yerləşdiyi yerə nisbətən yaxın olan və yüksək keyfiyyətlə işləyən server seçməliyik. Bəs server seçərkən nələrə diqqət etməliyik?

Ən sadə dillə desək, kompüter alarkən diqqət etdiyimiz hər şey server üçün keçərlidir. Ram, prosessor, yaddaş ölçüsü kimi amillər hostinq performansını yaradır. Bundan əlavə, seçdiyiniz hosting paketinin veb saytınız üçün ən yaxşı performansı verəcəyinə əmin olmalısınız.

Sayt Trafiki

Sayt trafikinin artması sayt sürətinin eyni vaxtda azalmasına səbəb ola bilər. Həddindən artıq istifadəçi sorğuları infrastrukturu qeyri-kafi olan veb-saytlar üçün problem yarada bilər. Buna görə də, sayt trafiki artdıqca, hostinq və veb saytın əsas strukturu da təkmilləşdirilməlidir.

Fayl Ölçüsü

Saytınızı təşkil edən HTML, CSS və JavaScript skriptlərinin nizamsızlığı (uzun yazmaq, boşluqlar, istifadə olunmamış və mürəkkəb kod) Google botlarının əlavə vaxt sərf etməsinə səbəb olur. Bu faylları sıxıb minimuma endirmək və istifadə olunmamış mənbə kodları silmək səhifənizin sürətinə müsbət təsir edəcək.

Siz həmçinin CSS və JS fayllarını birləşdirərək yerə qənaət edə bilərsiniz.

Siz bu faylları PageSpeed Insight və GT-Metrix alətləri ilə aşkar edə bilərsiniz.

Şəkillər

Veb saytınızın göz oxşayan görünməsi üçün yükləyəcəyiniz yüksək keyfiyyətli şəkillər və digər media faylları saytın sürətinə təsir edən amillərdəndir.

Şəkillərin istifadəsini mümkün qədər azaltmalı və istifadə etdiyiniz şəkillərin ölçüsünü azaltmalısınız. Mənbə kodunda şəklin URL-sini qısa saxlamaqla büdcəyə qənaət edirik.

Nəhayət, CSS Sprite ilə şəkillərinizi bir fayl altında toplaya bilərsiniz. Beləliklə, onları ayrı-ayrılıqda yükləmək əvəzinə, bütün şəkilləri tək şəkil kimi göstərib, sifariş gələndə yükləyə bilərsiniz. Hər media üçün sorğu göndərmək əvəzinə serverə tək sorğu göndərməklə vaxtınıza qənaət etmiş olursunuz. Bir sözlə, bütün şəkillər bir anda yüklənir.

Üçüncü Tərəf Resursları

Sosial media düymələri və digər sayt məzmununa daxil olmayan hissələr saytınızın yavaşlamasına səbəb ola bilər, çünki onlar saytdan kənar resursları çağırırlar.

Veb Sayt Sürətini Ölçmək üçün İstifadə Edə Biləcəyiniz Vasitələr

  • Google PageSpeed Insights
  • GTmetrix
  • Pingdom

Vacib İpucu: Brauzer keşini “cachleme” siz artıq saytınıza daxil olmuş istifadəçilərin sayta yenidən daxil olduqda resursları bir daha “yükləməməsinə” zəmanət verirsiniz. Bu yolla siz vaxta qənaət edə və saytınızın daha sürətli açılmasına nail ola bilərsiniz.Siz həmçinin lazımsız yönləndirmələri silməklə saytınızın sürətini optimallaşdıra bilərsiniz.

6. Mobil SEO

Mobil SEO

Dəyişən və inkişaf edən istifadə vərdişlərini nəzərə alaraq Google, masaüstü kompüterdən daha çox mobil performansa əhəmiyyət verir. İndi Google axtarışlarının 60%-i mobil telefonda aparılır və əgər mobil performansınız yaxşı deyilsə, bilməlisiniz ki, veb saytınız Google-un gözündə o qədər də dəyərli olmayacaq. İndi mobil SEO-nun nə olduğuna və nələrə diqqət yetirməli olduğuna nəzər salaq.

Mobil Uyumlu Veb Sayt üçün Nə Etməlisiniz

Mobil uyumlu indeksləşdirmə mobil səhifələrdə axtarış nəticələrinin müəyyən edilməsi deməkdir. SEO analizində saytınızın mobil versiyası yararsız, yavaş və ya natamam olarsa, sıralama nəticələri mənfi olacaq. Mobil SEO bələdçisində mobil reytinqlərdə daha yüksək olmaq üçün müraciət etməli olduğunuz taktika və strategiyaları sizinlə paylaşırıq:

  • Saytınız bütün cihazlar üçün resursları yükləməlidir. Hər bir istifadəçiyə istifadə etdiyi cihaza (Mobil, masaüstü, planşet) uyğun təqdimat edilməlidir
  • Responsive dizaynla hər bir cihaz üçün mətn və şəkillərin ölçüsünü dəyişdirin
  • Məzmunu gizlətmədən saytınızın mobil versiyada tam nümayişi
  • Mobil istifadəçilərin gözlədiyi kimi səhifələrinizin yüksək sürətli yüklənməsi
  • İşləyən daxili bağlantılara və yönləndirmələrə sahib olun
  • Ziyarətçilərinizin istifadə etdiyi istənilən cihaz üçün optimallaşdırılmış UX-ə sahib olmaq (UX nədir sualını növbəti mövzumuzda tapa bilərsiniz)
  • Məzmunu dinamik şəkildə təqdim edərkən istifadə edilən URL mobil və masaüstü üçün eyni olmalıdır. Bununla belə, istifadə etdiyi cihazdan asılı olaraq hər bir istifadəçiyə fərqli HTML/CSS göstərilməlidir.
  • Sadə və yığcam dizayn
  • Naviqasiyanı asanlaşdırmaq üçün sayt arxitekturası
  • Məzmunun oxunaqlı olması və çox uzun olmaması 

AMP-nin istifadəsi (Accelerated Mobile Pages – Sürətləndirilmiş Mobil Səhifələr)

Qısaca desək, AMP Google-un öz səhifələrinizi öz yaddaşında saxlamaq və serverə sorğu göndərmədən tez yükləmək qabiliyyətidir. Bununla belə, Google bunu edərkən vebsaytlara bəzi məhdudiyyətlər qoyur.

HTML, CSS və JS kodlarını öz kitabxanasında istifadə etməyiniz şərtilə AMP tətbiqinə imkan verir. Buna görə də istədiyiniz kodları istifadə etməkdən çətinlik yaşaya bilərsiniz.

Kod strukturu AMP ilə sadələşdirildiyi üçün səhifə yükləmə sürəti təbii olaraq artır.

Vacib məsləhətlər: Şəkillərin ölçülərinin çox yer tutmadığından əmin olun və “negative space” istifadəsinə diqqət yetirin.

Viewport meta etiketindən istifadə etməyi unutmayın.

7.UX və SEO

Mobil Uyumlu Veb Sayt üçün Nə Etməlisiniz

UX (İstifadəçi Təcrübəsi) veb saytınızdan istifadə edərkən istifadəçinin təcrübəsidir. O, saytın sürəti, dizaynı, düymələri, məzmunun keyfiyyəti, məhsul və ya saytın bir hissəsinə əlçatanlıq, sayt iyerarxiyası, şrift ölçüləri, rəng keçidləri kimi bir çox amilləri əhatə edir.

Əgər bilmədiyiniz dildə e-ticarət saytından asanlıqla alış-veriş edə bilirsinizsə, biz həmin saytın UX-ni uğurlu kimi təyin edə bilərik. Çünki məhsul kartları, səbət, kredit kartı loqoları, naviqasiya sistemi, filtrasiya və yük sistemi kimi bir çox faktorun düzgün birləşməsindən istifadə edərək, xarici istifadəçi alış-veriş edə bildi.

8. Son Addımlar

Son Addımlar

Axtarış motorunun optimallaşdırılması marketoloqları alternativ üsulları araşdırmağa məcbur edən bir mövqedədir. Rəqəmsal marketinqin dəyişən və yenilənən dünyasında gələcəyə hazırlaşmağın ən yaxşı yolu texniki və məzmun həllər ilə birlikdə istifadəçi yönümlü strategiya həyata keçirməkdir.

SEO xidmətləri təqdim edərkən Google kimi süni intellekt nəhəngini aldatmağa çalışmayın və etik dəyərləri nəzərə alaraq veb saytlarınızı inkişaf etdirin. Google tərəfindən nəşr olunan alqoritmləri izləyərək SEO texnikalarınızı buna uyğun formalaşdıra bilərsiniz.

Şərh yaz

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir