TikTok marketinqi üçün faydalı məsləhətlər

TikTok Marketinqi Üçün Faydalı Məsləhətlər (2022) |Solvemark

TikTok marketinqi son illərin rəqəmsal marketinqdə ən populyar alt bölmələrdən biridir. TikTok kanalının sürətli artımı, məzmun yaratma və potensial müştərilərlə qarşılıqlı əlaqə imkanları onu şirkətlər üçün əvəzedilməz bir marketinq alətinə çevirib. TikTok nədir, TikTok marketinqinə necə başlamaq olar, TikTok məzmunu necə hazırlanır və s. əlaqəli məsələlərlə bağlı yazımızı oxuya bilərsiniz.

TikTok Nədir və Bazarın Hansı Tələblərinə Cavab Verir?

TikTok 2014-cü ildən bəri mövcud olan sosial media platformasıdır. Hal-hazırda Çin və Hindistanda ən populyar sosial media kanalıdır. Bu kanal adətən 10 saniyədən az olan qısa videoları ilə tanınır. 2018-ci ildə TikTok Çin texnologiya nəhəngi ByteDance tərəfindən 1 milyard dollara alınıb.

TikTok video mərkəzli tətbiqi ilə uğur qazandı və bu gün bazarda ən sürətlə böyüyən proqramlardan biridir. Bundan əlavə, qarşılıqlı əlaqə və izləyizi artımını təmin edə bilən unikal xüsusiyyətləri bu platformanı brendlər üçün cəlbediciliyi bir sosial media marketinq alətinə çevirib.

TikTok qısa vaxt ərzində sosial media platformaları arasında populyar məzmun yaratma vasitəsi olaraq istifadə olunur. Onun köməyi ilə brendlər artıq asanlıqla paylaşıla bilən videolar yarada bilər. Eyni zamanda fərdi istifadəçilər də ondan yaradıcılıq vasitəsi kimi istifadə etdirlər. İstifadəçilər Tik-Tok vasitəsi ilə virallaşan və kütlənin diqqətini çəkən maraqlı məzmunlar yaradırlar.

Yuxarıda sadalanan xüsusiyətləri sayəsində bu sosial media kanalı şirkətlərin də diqqətini çəkməkdədir. Hazırda gənc hədəf audiytoriyaya malik bir çox şirkətin sosial media marketinq strategiyasına TikTok marketinqi də daxildir.

TikTok Marketinqinə Necə Başlamaq Olar?

TikTok son illərdə populyarlıq qazanan sosial media platformasıdır. O, istifadəçilərə qısa videolar yaratmağa və paylaşmağa imkan verir. Əsasən 13-34 yaş aralığında olan 755 milyondan çox izləyicisi var.

TikTok istifadəçilərinə öz məzmununu yaratmaq, həmçinin onu dostları və ailə üzvləri ilə paylaşmaq imkanı verir. Bu, sosial media platformasında özlərini və ya məhsullarını tanıtmaq istəyən şirkətlər üçün əla platformadır. Xüsusilə də gənc hədəf auditoriyası gənclərdən ibarət olan şirkətlər bu kanaldan səmərəli istifadə edə bilər.

Instagram və ya Youtube kimi digər sosial media platformalarından fərqli olaraq izləyicisi olmayan TikTok hesabları belə viral alqoritmi sayəsində ilk video ilə milyonlarla baxış toplaya bilir. Bu meyl məzmun hazırlandığı müddət davam edəcək.

TikTok marketinqinə başlamaq üçün 4 addım:

  1. Brend səhifəsi yaradın və məzmun növlərini sınamağa başlayın.
  2. Fəaliyyət sahənizlə əlaqəli nufuzlu şəxslərlə (influencer) əməkdaşlıq edin.
  3. Hashtag yarışı təşkil edin.
  4. TikTok reklamına müraciət edin.

Uğurlu TikTok Kampaniyanız Üçün Büdcə

Uğurlu bir TikTok kampaniyası yaratmaq üçün nəzərə almalı olduğunuz bəzi məqamlar var. Bu yazı büdcənizi necə bölüşdürəcəyinizi başa düşməyə və ondan maksimum faydalanmağa kömək edəcək.

İlk növbədə məqsədlərinizə qərar verməlisiniz. Nəyə nail olmağa çalışırsınız? Brend şüurunu gücləndirməyə çalışırsınız? Daha çox izləyici əldə etmək istəyirsiniz? Video baxışlarını artırmağı hədəfləyirsiniz?

Sonra, hədəflərinizi prioritetləşdirin. Kampaniyanız üçün ən vacib məqsəd nədir? Bunu müəyyən etdikdən sonra kampaniyanızı bu məqsəd əsasında qurun və potensial izləyicilərə çatdırmağa çalışın.

Bu addımlar atıldıqdan sonra kampaniyanız üçün büdcə təyin edin və ona əməl edin!

TikTok Məzmunu Necə Hazırlanır?

TikTok marketinqində məzmun hazırlamaq böyük əhəmiyyət kəsb edir. TikTok-un qısa video formatında məzmun yaratma və təşviq etmə imkanları onu istifadəçilər arasında qısa vaxt ərzində ən populyar sosial media platformalarından birinə çevirmişdir.

Hazırda Tik-Tok-da fərqli sahələrə aid məzmun hazırlanmaqdadır. Bunlar arasında ən populyar olanları sağlamlıq məsləhətləri, xobbilər, təhsil, moda və s. Siz də bu məzmun yaratma imkanlardan faydalanaraq öz brendinizi bu platformada təşfiq edə bilərsiniz.

Aşağıdakı addımları yerinə yetirərək TikTok videosu yarada bilərsiniz:

  • İdeyanızı, mövzu və ya konsepsiyanızı tapın. Bu, gündəlik həyatınızda baş verən bir hadisədən tutmuş tanıtmaq istədiyiniz məhsula qədər hər şey ola bilər.
  • Tətbiqdəki qeyd düyməsinə basaraq videonuzu qeyd etməyə başlayın və ya kameranızdan istifadə edin.
  • İstədiyiniz kimi redaktə edin və effektlər əlavə edin. İstəyirsinizsə, musiqi və ya səs əlavə edə bilərsiniz.
  • Videonuzu TikTok-dakı dostlarınızla paylaşın!

TikTok Videoları ilə İlk Təəssürat Yaradın

TikTok istifadəçilərə qısa videolar yerləşdirməyə və məzmun yaratmağa imkan verən sosial media platformasıdır. Bu, brendinizi poulyar etmək və auditoriya toplamaq üçün əla yoldur. Bununla belə, bu platformadan ən yaxşı şəkildə necə istifadə edəcəyinizi bilmək çətin ola bilər. TikTok-da məzmun yaratmaq üçün bəzi məsləhətləri təqdim edirik.

TikTok marketinqi üçün məzmun yaratmaq ilə bağlı məsləhətlər:

  • Videolarınızı qısa tutun – 1 dəqiqə və ya daha az idealdır;
  • Videonun başlığına hərəkətə çağırış əlavə edin;
  • Başlıq və təsvirinizdə #tiktok və ya #contentcreator hashtaglarından istifadə edin;
  • Təsvirə şirkət loqosunun emojisini əlavə edin.

Sosial media marketinqinin digər sahələri ilə bağlı məlumat almaq üçün Sosial Media Marketinqi Üçün Tam Bələdçi (2022) və 30 Gündə Sosial Media Marketinq Strategiyası yazılarımıza nəzər sala bilərsiniz.

Bu bloq yazısı üçün Həmtəsisçimiz Azər Şirinova təşəkkür edirik.

 

Mənbə: TikTok For Business: Marketing on TikTok https://www.tiktok.com › businesi

 

Şərh yaz

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir