Sosial Mediya Marketinqi Üçün Tam Bələdçi

Sosial Mediya Marketinqi Üçün Tam Bələdçi (2022) | Solvemark

Son illər sosial mediya marketinqi biznesin inkişaf etdirilməsi üçün əvəzedilməz bir alətə çevrilib. Artıq brendin formalaşdırılması və təkkmilləşdirilməsi, müştəri sədaqətinin yaradılması və satışların artırılması sosial mediyasız təsəvvür etmək olmur. Ancaq uğurlu sosial mediya marketinqi üçün düzgün strategiya lazımdır. Bu strategiyanı müəyyənləşdirmək üçün sizə tam bələdçi hazırladıq.

Sosial Mediya Marketinq Strategiyasının Əhəmiyyəti

Sosial mediya marketinqi (SMM) istənilən biznesin marketinq strategiyasının vacib komponentidir. Bu strategiya biznes məqsədlərinin social mediya kanallarıyla həyata keçirilməsi yoludur. SMM strategiyası şirkətlərə social mediyada hansı məqsədlərlə mövcud olmaq istədiklərinə qərar verməyə, bu məqsədlərə çatmağın yollarını müəyyənləşdirməyə, mümkün nəticəni planlaşdırmağa və plana sadiq qalmağa kömək edir.

SMM strategiya şirkətlərə sosial mediya məzmunu vasitəsilə izləyicilərlə necə qarşılıqlı əlaqə qurmalı olduğunuzu anlamaya imkan verəcək. Bu məlumatla hədəf auditoriya arasında hansı məzmun növlərinin ən populyar olduğunu müəyyən edə və həmin sahələrdə məzmunun yaradılmasına daha çox diqqət yetirə bilərlər.

6 Addımda Sosial Mediya Marketinq Strategiyası:

SMM strategiyasını hazırlamadan əvvəl SWOT təhlili etmək daha məqsədəuyğundur. Çünki SWOT təhlili müəssisələrə hansı sahələrdə boşluqlar olduğunu və hansı strategiyaların onlar üçün ən yaxşı olduğunu müəyyən etməyə kömək edir.

1. Auditoriyanızı Anlayın

Bazar araşdırması biznesinizin düzgün yolda olduğundan əmin olmaq üçün ilk addımdır. Bu araşdırma izləyicilərinizi və onların ehtiyaclarını başa düşməyə kömək edir. Bu da onların bəyənəcəkləri məhsul və ya xidmətləri yaratmağa imkan yaradır.

Hədəf auditoriyanızın kəşfi müştəri araşdırması vasitəsilə həyata keçirilir. Burada onlardan nəyi bəyənib-bəyənmədiklərini soruşursunuz. Bu, hədəf auditoriyanızın narahatlıq nöqtələrini aşkar etməyə kömək edir və həmin problemlərin həlli üçün məhsul və ya xidmət yaratmağa əsas verir.

İdeyalaşdırma məhsul və ya xidmətlər üçün yeni ideyaların yaradılması prosesidir. Bunu komandanızın digər üzvləri ilə beyin fırtınası aparmaqla və ya zehni xəritəçəkmə proqramı və ya rəy lövhələri kimi ideya generatoru alətindən istifadə etməklə edə bilərsiniz.

2. Missiya Bəyanatı Hazırlayın

Missiya bəyanatı təşkilatın məqsəd və dəyərlərinin qısa ifadəsidir. Bu, təşkilatın nə etdiyini, nəyə nail olmaq istədiyini və məqsədlərinə necə çatacağını təsvir edən bir bəyanatdır.

Missiya bəyanatı hədəf auditoriyanızın şirkətinizin məqsədini başa düşməsini asanlaşdırmaq üçün cəlbedici və aydın şəkildə yazılmalıdır. Bu bəyanat vasitəsilə hədəf auditoriyanız sizin şirkətinizin digər şirkətlərdən fərqini anlamalıdır.

Yaxşı bir missiya bəyanatı istifadəçilərə kim olduğunuzu və nə etdiyinizi aydın başa düşməyə imkan verəcəkdir.

3. Məzmun Planı Yaradın

Sosial mediya marketinqi üçün məzmun planı hazırlarkən hədəf auditoriyanızın ehtiyac və maraqlarını əsas tutun. Məzmun planın məqsədi şirkətinizin səriştəsini nümayiş etdirmək, auditoriyanın etibarını qazanmaq və bu etibarı satışa çevirməkdir.

Unutmayın ki, məzmun planı qısa müddətdə nəticə verməz. Məzmun vasitəsilə brend loyallığı formalaşdırmaq 3 ay ilə 6 ay arası çəkər. Məzmun biznesinizin sosial mediya kanallarında uğurlu təşviqinin təməldir.

Bu planda müxtəlif məzmun növləri və üslubları, məqsədi və verilmə tezliyi olmalıdır.

4. Hədəflənmiş Platformaları və Açar Sözləri Müəyyən edin

Rəqəmsal marketinq sahəsində müəssisələrin müştərilərinə çatmaq üçün istifadə etdiyi bir çox platforma var. Bu platformaları internetdə, sosial mediyada və ya mobil cihazlarda tapmaq olar. Platformaları və açar sözləri müəyyənləşdirməkdə məqsəd məzmunu auditoriyanıza uyğun optimallaşdırmaqdır.

Bizneslərin reklam dərc etdiyi ən məşhur platformalardan bəzilərinin siyahısı:

  • Sosial Mediya (Facebook, Instagram, Twitter)
  • Axtarış Motorları (Google AdWords) – Ekran Reklamı (Google Display Network)
  • Mobil Reklam Şəbəkələri (Apple iAds)

5. Platformaları Hazırlayın

Növbəti addım yeni platformaların işə salınmasına və mövcud platformaların yenilənməsinə hazırlıqdır. Bu, sosial mediya kampaniyaları, e-poçt marketinqi, rəqəmsal reklam və digər marketinq kanalları üçün məzmunun hazırlanmasını əhatə edə bilər.

Bu addıma aşağıdakəlar daxildir:

  • Sosial mediya kampaniyaları üçün məzmunun hazırlanması
  • E-poçt marketinqi üçün məzmunun hazırlanması
  • Rəqəmsal reklam üçün məzmunun hazırlanması

6. Metrikləri və Təhlil Planını Hazırlayın

Sosial mediya marketinqində metriklər və təhlil planı məzmununuzun performansını ölçməyə kömək edən hərtərəfli yol xəritəsidir. Bu plan məzmununuzun necə performans göstərdiyini və daha yaxşı işləməsi üçün nə etməli olduğunuzu göstərən bir bələdçidir.

İstənilən məzmun marketinq kampaniyasının uğuru onun metriklərin nə qədər yaxşı başa düşülməsindən və həyata keçirilməsindən asılıdır. Metrikləri izləyərək fəaliyyət planınızda dəyişiklik etmək sizin uğur qazanmanızı asanlaşdırır.

Sosial mediya marketinqi haqqında daha ətraflı məlumat almaq üçün 30 Gündə Sosial Mediya Marketinq Strategiyası yazımızı oxuya bilərsiniz. Rəqəmsal marketinq sahəsi ilə bağlı digər mövzularla maraqlanısınızsa, Brend Yaratmağın 10 Faydası. Brend Necə Yaradılır?Uğurlu Rəqəmsal Marketinq Üçün 3 Məsləhət və Rəqəmsal Marketinq Məsləhətçisi üçün Bələdçi (2022) yazılarımıza nəzər sala bilərsiniz.

Bu bloq yazısı üçün Həmtəsisçimiz Azər Şirinova təşəkkür edirik.

Mənbə: https://www.thinkwithgoogle.com/intl/tr-tr/pazarlama-stratejileri/uygulama-ve-mobil/sosyal-medya-stratejis

Şərh yaz

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir.