Mağaza Adları Üçün Bələdçi

Mağaza Adları Üçün Bələdçi (2022) | Solvemark

Mağaza adının seçilməsi, şübhəsiz ki, brendiniz üçün verəcəyiniz ən vacib qərardır. Potensial müştərilərin görəcəyi və xatırlayacaqları ilk şey mağazanızın adıdır. Ona görə uyğun ad tapmaq çətin və vaxt aparan prosesdir. Bu yazımızda sizin üçün mağaza adları ilə bağlı bələdçi hazırladıq.

Uyğun Mağaza Adları Seçmək Üçün 5 Məsləhət

Ad seçmək biznesinizi qurarkən verəcəyiniz ən vacib qərarlardan biridir. Bu ad insanların şirkətinizlə əlaqələndirdiyi ilk şey olacaq. Düzgün seçilmiş ad sizə inam və etibar yaratmağa kömək edə bilər, səhv seçilmiş ad isə çaşqınlıq yarada bilər və insanları məhsul və ya xidmətiniz haqqında iki dəfə düşünməyə vadar edə bilər.

Mükəmməl mağaza adları qısa və yaddaqalan olmalı, eləcə də hərflərden ibarət olmalıdır. Bu adlar digər brendlər və ya ticarət nişanlarından fərqlənəcək qədər unikal olmalıdır. Mağazanızın adı şirkətinizin dəyərlərini əks etdirməli və hədəf müştərinizdə rezonans doğurmalıdır.

Ona görə ad seçərkən aşağıdakı məqamlara diqqət edilməlidir:

  1. Qısa saxlayın;

  2. Yazılanları asanlaşdırın;

  3. Rəqəmlərdən və ya simvollardan qaçın;

  4. Onun başqa şirkətin adına çox bənzəmədiyinə əmin olun;

  5. Başqasının artıq bu adı ticarət markası edib-etmədiyini öyrənin.

Maraqlı Mağaza Adları Nə Üçün Lazımdır?

Yaradıcı mağaza adının istifadə edilən fəaliyyət sahəsindən asılı olaraq müxtəlif məqsədi və faydası ola bilər. Çünki bu ad brendin şəxsiyyətini və fəaliyyət sahəsində gördüyü işləri əks etdirir. Məsələn, marketinq kampaniyalarında yaradıcı adlar potensial müştərilərin diqqətini cəlb etmək üçün cəlbedici və ya yaddaqalan ola bilər. Əlbətdə, ad həmişə bizneslə əlaqəli olmaya bilər. Bununla belə, brendinq prosesində istehlakçılar brendi bu adla xatırlayacaqlar.

Şirkətlər və ya məhsullar üçün də yaradıcı adlar onları rəqiblərdən fərqləndirəcək qədər unikal olmalıdır. Çünki brendin adı yaxşı səslənirsə, cəlbedici təsiri varsa və bizneslə eynilik təşkil edirsə, bu brendinqi asanlaşdırır və brendi rəqiblərindən fərqləndirir.

Unikal və Yaradıcı Butik Adları Tapmağın Ən Yaxşı Yolu

Butik mağazalar müştəriləri cəlb etmək üçün unikal və yaradıcı bir ada malik olmalıdır. Mükəmməl butik mağaza adını necə tapacağınıza dair bəzi məsləhətlər.

  • İlham almaq üçün bütün sevimli sözləri və ifadələrinizi bir kağıza yazın;
  • Digər bizneslər tərəfindən istifadə olunmayan hərflər, rəqəmlər və simvolların birləşməsindən istifadə edin;
  • Biznes adınızın qısa, sadə və yadda saxlanması asan olsun;
  • Biznesinizin mənasını araşdırın, missiyanıza uyğun bir ad verin.

Dünyada Ən Məşhur Butik və Mağaza Adları 

Bu, dünyanın ən məşhur butik və mağaza adlarının siyahısıdır.

  1. Apple Store

  2. Starbucks

  3. Gap

  4. Tiffany & Co.

  5. Nike Store

Maraqlı 10 Mağaza Adı

  1. Lululemon

  2. Dollar Mağazası

  3. Dollar Shave

  4. Target

  5. Walmart

  1. Barnes and Noble

  2. The Gap

  3. Chipotle

  4. Whole Foods Market

  5. Costco

Eyni Mağaza Adından İstifadə İlə Bağlı Hər Hansı Hüquqi Problem Varmı?

  1. Başqa şirkət və ya brendin adının istifadəsi başqasının ticarət nişanını poza bilər. Bu o deməkdir ki, əgər şirkət və ya brend artıq başqa qurum tərəfindən ticarət nişanına malikdirsə, o zaman həmin addan istifadə etmək qanunsuzdur. Hər hansı hüquqi problemin qarşısını almaq üçün bəzi araşdırmalar aparmaq və istifadə olunan adın artıq ticarət nişanı olmadığına əmin olmaq vacibdir.
  2. Digər hüquqi problem onun başqa şirkətin və ya brendin ticarət nişanına çox oxşar olmasıdır. Məsələn, əgər bir şirkət öz geyim xətti üçün “Nike” adından istifadə edirsə və başqa bir şirkət öz geyim xətti ilə eyni sözü istifadə etmək istəyirsə, o zaman onlar başqa sözlə çıxış etməlidirlər, çünki əks halda onlar Nike ticarət nişanını pozmuş olacaqlar.

Maraqlı, Orijinal və Unikal Mağaza Adı Necə Tapa Bilərəm?

Solvemark pulsuz biznes adı generatorları və domen adı generatorları təmin edən şirkətdir. Şirkətin biznesiniz üçün ən yaradıcı, mənalı və yaddaqalan adları təmin etmək üçün çalışan dilçilər və marketinq mütəxəssislərindən ibarət peşəkar komandası var.

İndi solvemark saytına daxil olub pulsuz məsləhət formasını dolduraraq bu problemi asanlıqla həll edebilersiniz.

Nəticə

Mağaza adları brendinq prosesində vacib əhəmiyyətə malikdir. Ona görə ad seçərkən diqqəti cəlb edən və yadda qalan bir ad tapmalısınız. Həm də adın orfoqrafiyası asan olmalı və çox uzun olmamalıdır. Yadda saxlaması asan olan ad, gələcəkdə məhsul və ya xidmətinizə daha çox ehtiyac duyduqları zaman müştərilərinizə sizi tapmağa kömək edəcək. Mükəmməl bir mağaza adı da unikal olmalıdır ki, fəaliyyət sahənizdəki digər müəssisələrlə rəqabətdə qabaqda olasınız

Brend və brendinqlə əlaqədar ətraflı məlumat üçün bizim Brend Yaratmağın 10 Faydası. Brend Necə yaradılır? yazımızı oxuya bilərsiniz.

Bu bloq yazısı üçün həmtəsisçimiz Azər Şirinova təşəkkür edirik.

 

Mənbə: https://blog.hubspot.com/sales/business-name-ideav

Şərh yaz

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir.