brendinqin əhəmiyyəti

Kiçik Biznes üçün Brendinqin Əhəmiyyəti Nədir? (2002) | Solvemark

Brendinq kiçik biznes üçün həmişə vacib olub, lakin hazırkı yüksək rəqabət şəraitində vazkeçilməz bir şərtə çevrilib. Kiçik biznes üçün brendinqin əhəmiyyəti mövzusuyla maraqlanırsınızsa, bu yazımıza nəzər sala bilərsiniz. Brendinqin əhəmiyyəti nədir, güclü brend nə üçün lazımdır və necə yaradılır …

Öz Brendinizi Yaratmaq Niyə Vacibdir? 

brendin əhəmiyyəti

 Brendinqin əhəmiyyəti danılmaz bir faktdır. Müasir şərtlərdə onu anlamadan və onun üstünlüklərindən faydalanmadan biznesi inkişaf etdirib uğur qazanmaq mümkün deyil. Brendinq (brendləşmə) brend formalaşdırmaq istiqamətində atılan planlı, uzunmüddətli və ardıcıl addımların cəmidir. 
 

Brend bir vəddir. Müştərilərinizə şirkətinizdən nə gözləyə biləcəklərini, sizə də nə təmin etməli olduğunuzu söyləyir. Güclü brend sadəcə loqo və ya şuar deyil, məhsullarınızdan tutmuş müştərilərlə ünsiyyət tərzinizə qədər şirkətinizlə bağlı hər şeydə əksini tapır.

Güclü brend ideal müştərilərinizlə rezonans doğuran bir şəxsiyyətə və səs tonuna malikdir. O, brendinizin rəqiblərinizdən fərqlənməsini, müştərilərdə bağlılıq və sədaqət hissinin formalaşmasını təmin edir. Buna görə brendinq (brendləşmə) daha güvənli müştəri əlaqələri, daha yüksək marjalar və rəqabət üstünlüyü vasitəsilə uzun müddətdə öz bəhrəsini verən bir sərmayədir.

Brendin ayrılmaz parçası olan ticarət nişanı biznes adınızı, loqotipinizi, şüarızı və şirkətinizin digər mühim atributlarını qorumaq üçün istifadə edilə bilər. Əgər kimsə ticarət nişanınızı icazəsiz istifadə edərsə, onu ticarət nişanı hüququnuzun pozulmasına görə məhkəməyə verə bilərsiniz.

Şəxsi brendin əhəmiyyəti də inkar edilə bilməz. İş bazarına girməzdən əvvəl şəxsi brendi yaratmaq vacibdir. O, fəaliyyət sahənizdəki rəqiblərinizdən fərqlənmənizə kömək edir, eləcə də şəxsiyyətiniz, dəyərləriniz və hətta bacarıqlarınızın uzantısı kimi çıxış edir.

Biz sözlə, brendinqin əhəmiyyətini anlayıb bu üstünlüklərindən istifadə edərək kiçik biznesinizi rəqabətə davamlı hala gətirə və fəaliyyət sahənizdə irəliləyə bilərsiniz.

Əlaqədar yazı: Brendinq Nədir? Biznesiniz üçün Necə İstifadə Edə Bilərsiniz?

Güclü Brend üçün Nə Lazımdır?

güclü brend yaratmaq

Brendləşmə güclü brend yaratmaq məqsədi ilə aparılır. Güclü brend asanlıqla tanınan, yadda qalan və etibar edilən brenddir. Güclü brend şəxsiyyəti formalaşdırmaq üçün müəyyən amillərə diqqət yetirmək lazımdır. Bunlar korporativ tərz, loqo, aydın vizyon və missiya, brend şüurluluğu, brend ardıcıllığıdır.

Korporativ tərz bir şirkətin tanınmasına xidmət edən alətlər, simvollar və işarələrin cəmidir. Bunun ən vacib hissəsi da loqodur. Loqo bir şirkətin məhsul və ya xidmətlərini təmsil edən simvoldur. Sadə və yadda qalan, ey zamanda, unikal və rəqiblərin loqolarından fərqli olmalıdır.

Aydın bir vizyona sahib olmaq və onu ehtiras, qətiyyət və dürüstlüklə həyata keçirmək brend yaratmağa xidmət edən amillərdən biridir. Çünki güclü brend şirkətin mükəmməlliyə və ardıcıllığa sadiqliyinin nəticəsidir.

Aydın missiya və işçilərin ona riayət etməsi də brendinqdə vacibdir. Şirkətin işçiləri onun ən yaxşı müdafiəçiləridir, çünki müştərilərlə gündəlik təmasda olanlar onlardır. Buna görə işçilərin şirkətin missiyasını yaxşı mənimsəmələri lazımdır.

Brend şüurluluğu (tanınması) brendləşmədə qeyd edilməli digər vacib amildir. Məhsul və ya xidmətiniz haqqında nə qədər çox insan bilirsə, satış etmək şansınız bir o qədər yüksək olur. Reklam brendinizi təşviq etməyin bir yoludur. Digər tərəfdən siz yeni müştərilərə pulsuz nümunələr və ya endirimlər təklif etməklə də ad çıxara bilərsiniz.

Növbəti amil brend ardıcıllığıdır. Məzmun paylaşması, vizual dizayn, müştərilərlə əlaqədə brendinizə sadiq qalmalısınız. Bütün marketinq materiallarınızda eyni şrift və rənglərdən istifadə etməlisiniz. Paylaşdığınız materialdan onun sizə aid olduğu məlum olmalıdır.

Brend Müştərilərə Necə Təsir Edir?

brend - müştəri münasibətləri

Brendin əhəmiyyətini brend-müştəri münasibətlərində açıq-aşkar görmək mümkündür. Brend müştəri bazası üzərində əvəzedilməz təsirə malikdir. Məhsulları bir-birindən ayırmaq və keyfiyyət hissini təmin etmək üçün brenddən istifadə edilir. Güclü bir brend yeni müştəriləri cəlb edə, eləcə də mövcud müştəriləri saxlayamağa kömək edər.

Brendinq istənilən bir şirkətin uğurunun vacib hissəsidir. Bu, şirkətin rəqib şirkətlərdən fərqlənməsinə və güclü müştəri bazası yaratmasına xidmət edir. Brendləşmə kiçik bizneslərə bir çox üstünlüklər verir. Onlardan bəzilərini aşağıdakı kimi göstərmək olar:

  • Brendinq müştəri sədaqətini qazanmağa kömək edir;
  • Brendinq marketinqi sərfəli formasıdır;
  • Brendinq şirkətə etibar qazandırır;
  • Brendinq şirkətinizi tanınan və yadda qalan edir;
  • Brend müştərilərlə əlaqə yaratmağa kömək edir.

 Güclü Brend Necə Yaradılır?

brend necə yaradılır

İstər onlayn olsun istər oflayn uğurlu brendinq dəqiq müəyyən edilmiş strategiya, zəhmət və fədakarlığın birləşməsidir. Brend yaratmaq səbr və vaxt tələb edən işdir, uzun müddətdə bəhrə verən bir fəaliyyətdir. Ona görə planlı və ardıcıl hərəkət etmək lazımdır.

Uğurlu sosial mediya brendinq kampaniyası üçün ilk addım kampaniyanın məqsədlərini müəyyən etməkdir. Məqsədlər şirkətin marketinq səyləri ilə nəyə nail olmaq istədiyinə uyğun olaraq müəyyən edilməlidir. Məqsəd müəyyən edildikdə, kampaniya üçün hansı vasitələrin lazım olduğunu başa düşmək asanlaşır. Məsələn, şirkətinizin sosial mediya profilininin gənclər arasında populyar olmasını istəyirsinizsə, şirkətinizin sosial mediya profilinin yaşlı insanlar arasında populyar olmasını istədiyinizdən fərqli marketinq strategiyalarına ehtiyacınız olacaq.

Uğurlu sosial mediya brendinq kampaniyası yaratmaq üçün ikinci addım seçdiyiniz kanallar vasitəsilə hədəf auditoriyanızla ünsiyyət qurmağın effektiv yolunu tapmaqdır. Bu o deməkdir ki, Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn kimi sosial mediya platformaları arasından məqsədinizə və auditoriyanıza uyğun kanallar tapmalısınız. Bunların xüsusiyyətləri, istifadə qaydaları, istifadəçi profili və s.-ni bilməlisiniz.

Əlaqədar yazı:  Brendiniz üçün 7 Addımda Uğurlu SMM Strategiyası.

Oflayn marketinq brendinq üçün güclü vasitədir. Oflayn brendinq müştərilərinizlə əlaqə qurmağa və müştəri bazanızı böyütməyə kömək edir. Lakin onlayn brendləşmə ilə müqayisədə daha bahalı olduğu üçün kiçik biznesə çox da uyğun olmaya bilər.

Uğurlu oflayn brendinq üçün ilk addım müştərilərinizin ehtiyaclarını başa düşmək və sonra onlara istədiklərini verməkdir. Daha sonra effektiv marketinq strategiya hazırlamalısınız. Bunun üçün marketinq məqsədinizi nəzərə almalı, bu məqsədlərə uyğun hansı oflayn kanallardan istifadə edə biləcəyinizi və məzmun hazırlayacağınızı müəyyənləşdirməlisiniz.

Oflayn brendinq kampaniyaları televiziya, radio və qəzetlər kimi ənənəvi mediada reklamı vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Eyni zamanda, oflayn marketinqlə birlikdə e-poçt marketinqi və axtarış motoru optimallaşdırılması (SEO) kimi onlayn marketinq üsullarından da istifadə etmək olar.

Əlaqədar yazı: Brendi Ön plana Çıxarmaq üçün 7 Addım.

Nəticə: Brendinq Biznesin Uğuruna Təsir Edən Vacib Amildir

Kiçik bizneslər üçün brendinqin əhəmiyyəti danılmazdır. Biznesinizin uğur qazanmasını istəyirsinizsə, güclü brend yaratmağa çalışmalısınız. Güclü brend formalaşdırmaq üçün isə vaxt, insan gücü, maddi vəsait kimi resurslar sərf etmək lazımdır. Çünki uğurlu brendləşmə uzunmüddətli, planlı və ardıcıl səylərin nəticəsidir. 

Qeyd: Brendləşmə ilə bağlı ətraflı məlumat üçün Brend Yaratmağın 10 Faydası. Brend Necə Yaradılır?

 

Şərh yaz

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir.