Google Ads reklamları rəqəmsal marketinqdə istifadə olunan ən populyar alətlərdən biridir. Bununla belə, bir çox reklamçılar effektiv Google reklamı yarada bilmədiklərinə görə reklam büdcələrindən maksimum yararlana bilmirlər. Bu məqalə çevrilmə nisbəti və ROI-ni artırmaq, reklam büdcənizdən daha çox faydalanmaq üçün ən yaxşı Google Ads tətbiqlərindən bəhs edilir.
Maraqlı Marketinq Kampaniyası Üçün Google Ads Tətbiqləri
Google Ads reklamları ilə maraqlı marketinq kampaniyası üçün ilk addım kampaniyanızı başlatmaqdır. Buraya dəqiq bir məqsəd qoymaq və auditoriya formalaşdırmaq daxildir. Siz həmçinin yaratmaq istədiyiniz məzmunun növünü, hədəf auditoriyanızın nəyi dəyərli hesab etdiyini və onunla necə qarşılıqlı əlaqədə olacağınızı müəyyən etməlisiniz.
İkinci addım marketinq strategiyanızı hazırlamaqdır. Bura düzgün açar sözlər və reklam qruplarını seçmək, çevrilmə məqsədlərini təyin etmək və müvəffəqiyyəti ölçmək üçün hansı metrikləri izləmək istədiyinizi müəyyən etmək daxildir.
Üçüncü addım reklamlarınızı çevrilmə üçün optimallaşdırmaqdır; bu, reklamlarınızın hədəf auditoriyaya uyğun olduğundan əmin olmaqdır.
Google Ads-ın 2 Möhtəşəm İstifadə Nümunəsi
Vebsaytınıza ən çox trafik çəkmək üçün yaxşı bir strategiyaya ehtiyacınız var. Google Ads reklamları burada işə düşür. Google Ads reklam komponentləri və hədəfləmə imkanları ilə daha böyük auditoriyaya çatmağa və çevrilmə nisbətini artırmağa kömək edə bilər.
Google Ads reklamları, vebsayt trafiki, çevrilmə nisbəti, veb səhifə sıralamaları, sosial media cəlb edilməsi və s. mövzularında kömək edir. O həmçinin xüsusi istifadə halları üçün kampaniyalar yaratmaq imkanına da malikdir. Gəlin biznesinizin böyüməsinə kömək edə biləcək Google Reklamlarından istifadə nümunələrinə nəzər salaq!
- Məhsul reklamları:
Bu reklamlar adətən məhsul və ya xidməti satmaq üçün istifadə olunur. Mhsul və ya xidmətlər satan müəssisələrə faydalı ola bilər, lakin kitab, kurs və elektron məhsullar satan insanlar üçün də uyğundur.
- Yerli biznes reklamları:
Bu reklamlar yerli biznesin xidmətlərini və ya məhsullarını satmaq üçün istifadə olunur. Bu növ reklamlarda biznesin yeri və əhatə radiusu haqqında məlumatlardan istifadə olunur.
Yaradıcı Google Ads Reklamları Necə Hazırlanır?
Google Ads bizneslərə məhsul və xidmətlərini Google-un axtarış sistemində reklam etməyə imkan verən platformadır. Dünyanın ən uğurlu reklam platformalarından biridir.
Google reklamlarını daha yaradıcı etmək üçün yaradıcılıq və emosiyadan istifadə edir. Məsələn, reklamçılar hədəf auditoriyası ilə daha emosional əlaqə yaratmaq üçün şəkillərdən və ya videolardan istifadə edə bilərlər. Yəni Google şəkillərdən və videolardan istifadə edərək insanları bu reklamlara klikləməyə və əlaqəli sayta daxil olmağa sövq edir.
Bundan əlavə, Google Ads reklamlarında uyğunluq şərti vardır. Bu reklamlar yüksək hədəfləmə məqsədi daşıyır. Yəni reklamlar yalnız onlarla maraqlanan, uyğun olan insanlara göstərilir.
Google Ads Reklamlarının Faydası Nədir?
Google Ads internetdə ən populyar reklam platformalarından biridir. Bu platforma reklamçılara hədəf auditoriyasına çatmaq istədikləri zaman istifadə etmək üçün müxtəlif seçimlər təklif edir.
Reklamçılar hər biri xüsusi auditoriyaya yönəlmiş bir çox Google reklamları arasından seçim edə bilərlər. Bu reklamlara axtarış, görüntülü reklam və video reklamları daxildir.
Google Ads platforması həmçinin reklamçılara hədəf auditoriyasına effektiv şəkildə çatmağa və reklam kampaniyalarından ən yaxşı nəticələr əldə etməyə imkan verən geniş xüsusiyyətlərə malikdir.
Reklam Yaratarkən Nəzərə Alınmalı Ən Vacib Amillər Hansılardır?
Yaradıcılığı ölçmək çətin bir bacarıqdır, çünki ölçülməsi olduqca çətindir. Bununla belə, Google Ads reklamlarını hazırlayarkən nəzərə alınmalı olan bəzi əsas məqamlar var.
Bir reklam istehlakçının və brendin ehtiyaclarını qarşılamağı bacarmalıdır. Həm də rəqiblərdən fərqlənmək üçün unikal və orijinal olmalıdır. Nəhayət, izləyicilər üçün cəlbedici təcrübə yaratmaq məqsədilə izləyicilərə emosional təsir göstərməlidir.
Yuxarıda qeyd olunan təsiri əldə etmək üçün reklamın ən vacib elementlərinə diqqət yetirmək lazımdır. Bu elementlər – məzmun, auditoriya və biznesdir. Məzmun auditoriyanızla paylaşdığınız və izləyicilərinizin reaksiya verdiyi komponentdir. Auditoriya sizin mesajı çatdırmağa, heyran etməyə və ya inandırmağa çalışdığınız şəxslərdir. Və nəhayət biznes reklamı sifariş verən müştərinizdir.
Uğurlu Reklam Üçün Məsləhətlər
Google Ads reklamları üçün məzmunun yazılması və dizayn ilə bağlı bir sıra təlimatlar vardır. Onlar bizə daha təsirli, cəlbedici və yaddaqalan daha yaxşı məzmun yaratmağa kömək edə bilər.
Təlimatlar:
- Təklif etdiyiniz xidmətlərdə ardıcıl olun;
- Auditoriyanızı nəzərə alın;
- Məzmununuzu oxumaq və başa düşmək asan olsun;
- Auditoriyanızı cəlb etmək üçün vizual komponentlərdən istifadə edin;
- Nə demək istədiyinizi açıq ifadə edin.
Reklam Yaratmaq və Sınamaq Üçün Hansı Vasitələr Lazımdır?
Müəlliflərin reklam komponenti yaratmaq və sınaqdan keçirilməsinə kömək etmək üçün bir çox vasitəsi mövcuddur. Bu vasitələr aşağıdakılar daxildir:
- Google Sənədlər – müəlliflərə sərbəst yazmaq və fikirlərini başqaları ilə bölüşmək imkanı verir.
- Microsoft Word – müəlliflərə sənədləri yazmaq, redaktə etmək və paylaşmaq imkanı verir.
- Evernote – istifadəçilərə qeydləri notebook formatında təşkil etməyə imkan verir.
- Scrivener – istifadəçilərə sıfırdan sənəd yaratmağa və ya mövcud sənədi proqrama köçürməyə imkan verir.
- Google Keyword Planner – Açar sözləri tapmağa imkan verir.
- Google Trends – Axtarış tendensiyalarını tapmağa imkan verir.
Google Ekran Şəbəkəsi və Adwords Axtarış Şəbəkəsi
Reklam xərclərinizi artırmaq və kampaniyalarınızdan maksimum yararlanmaq üçün istifadə edə biləcəyiniz bəzi qabaqcıl reklam vasitələri vardır. Google Ekran Şəbəkəsi (Google Display Network) və Adwords Axtarış Şəbəkəsi reklamlarınızın mümkün qədər çox insana çatmasını təmin etmək üçün vacib olan iki vasitədir.
Google Ekran Şəbəkəsi internet üzərindən veb saytlarda reklam göstərən onlayn reklam xidmətidir. O, Google-un dünyadakı bütün vebsaytların 94%-dən çoxunu əhatə edən reklam şəbəkəsinin bir hissəsidir. Adwords Axtarış Şəbəkəsi sizə axtarış sisteminin nəticələri səhifələrində (SERPs) reklam etməyə imkan verən Adwords-in bir hissəsidir. Bu, xüsusi məlumat, məhsul və ya xidmətlər axtaran insanlarla əlaqə saxlamaq üçün əla yoldur.
Solvemark biznesiniz üçün Google Ads reklamları ilə bağlı problemi müəyyənləşdirən və avtomatik həll təqdim edən şirkətdir. Solvemark ilə siz pulunuzun hara xərcləndiyini dəqiq biləcək və kampaniyalarınızda reklam problemi yarandıqda, həll yolu tapacaqsınız.
Mövzuyla bağlı əlavə məlumat əldə etmək üçün bizim SEO ilə SEM Arasındakı Fərq Nədir? (2022) yazımızı oxuya bilərsiniz.
Bu bloq yazısı üçün Həmtəsisçimiz Azər Şirinova təşəkküt edirik.