Elektron Ticarət - Yeni Biznes Modeli

Elektron Ticarət – Yeni Biznes Modeli Haqqında Hər Şey (2022) | Solvemark

Elektron ticarət modelinin yüksəlişi insanların alış-veriş vərdişlərini dəyişdirib. Bu yeni biznes modeli istehlakçılara istədikləri zaman evlərini tərk etmədən axtardıqlarını tapmağa və satın almağa imkan verir. Bu yazımızda ənnənəvi pərakəndə satışla elektron satış arasındakı fərq və e-ticarətlə bağlı bir çox məsələyə aydınlıq gətirəcəyik.

Pərakəndə Satış və Elektron Ticarət Arasındakı Fərq Nədir?

Pərakəndə satış müəyyən bir qiymətə mal satan mağaza növüdür, elektron ticarət isə mal və xidmətlərin onlayn satışıdır. Pərakəndə mağazalar ictimaiyyətə məhsul satan fiziki yerlərdir, e-ticarət saytları isə insanlar tərəfindən bir şirkətdən və ya fərddən məhsul almaq üçün istifadə olunan onlayn platformalardır.

Hər iki ticarət modelinin üstünlüyü vardır. Pərakəndə mağazalar müştərilərə məhsulu almadan əvvəl ona toxunmaq, hiss etmək və sınaqdan keçirmək kimi təcrübə təqdim edir. Digər tərəfdən, e-ticarət saytları insanlara fiziki olaraq mağazaya getmədən məhsul almaq təcrübəsi təklif edir.

Ənənəvi Pərakəndə Satışdan Elektron Ticarətə Təkamül

Fiziki mağaza ilk dəfə 1800-cü illərdə Louis Vuitton tərəfindən açılmış və tezliklə bütün Avropaya yayılmışdır. 20-ci əsrin sonlarına doğru texnoloji imkanların artması ilə insanlar mallarını onlayn almağa və evlərinə və ya ofislərinə çatdırmağa başladılar.

Ənənəvi pərakəndə satışdan e-ticarətə keçid insanların təkcə alış-veriş tərzini deyil, həm də məhsul alma tərzini dəyişdirdi. Alış-veriş prosesini daha rahat və sərfəli hala gətirirdi. Ancaq bu rahatlığın bir qiyməti var: məxfiliyimiz. Haqqımızda toplanan məlumatların miqdarının artması ilə şəxsi məlumatlarımızın oğurlanması riski yüksəlir.

Elektron Ticarət Pərakəndə Satıcıları Nəyə Sövq Edir?

Elektron ticarət insanların alış-verişində inqilab etdi. Bu biznes modeli, müştərinin mövqeyini gücləndirdi və pərakəndə satıcıları müştərilərə xidmət üçün rəqabətə sövq etdi. E-ticarətin gələcəyi parlaqdır.

2022-ci ildə ən çox böyüməsi gözlənilən 10 e-ticarət şirkəti:

·         Amazon

·         Alibaba

·         Apple

·         Baidu

·         Facebok

·         Google

·         Tencent Holdings Limited (TCEHY)

·         JD.com Inc.

·         MercadoLibre SA (MELI)

·         Rakuten Inc.

 

·         Samsung Electronics Co. Ltd.

Elektron Ticarətdə Hansı Sektorlar Daha Çox İnkişaf Edib?

Son bir neçə ildə e-ticarət eksponensial sürətlə böyüyür. Texnologiyanın inkişafı ilə insanlar istənilən yerdən və istənilən vaxt məhsul ala bilirlər.

Ən sürətlə inkişaf edən sektorlardan bəziləri məişət əşyası, elektronika və modadır.

Ən Böyük Elektron Ticarət Platforması Hansıdır?

Amazon dünyanın ən böyük e-ticarət platformasıdır. Amazon öz tarixində dünyanın ən böyük e-ticarət dünyasının lideri olmaq üçün bir çox maneələri aşmalı olub.

Amazon 1994-cü ildə Jeff Bezos tərəfindən təsis edilib və onlayn kitab mağazası kimi fəaliyyətə başlayıb. O vaxtdan bəri şirkət sürətlə dəyişib və halhazırda elektronika, kitablar, oyuncaqlar və s. daxil olmaqla geniş çeşiddə məhsul təklif edir.

Amazon bütün dünyada 3 milyondan çox işçisi ilə fəaliyyətini qlobal miqyasda genişləndirdi. Amazon həmçinin ilk fiziki mağazasını 2015-ci ilin birinci günündə açdı.

Qeyd: E-ticarət haqqında daha ətraflı məlumat üçün Onlayn Ticarətdə Uğurlu Biznes: 2 Fərqli Yanaşma (2022) və E-ticarət Nədir? Necə İşləyir? (E-ticarətə Giriş – 2022) bloq yazılarımıza nəzər sala bilərsiniz.

Bu bloq yazısı üçün Həmtəsisçimiz Azər Şirinova təşəkkür edirik.

Mənbə: https://blog.hubspot.com/marketing/ecommerce-marketing

Şərh yaz

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir