Elektron Ticaret Modeli

Elektron Ticarət Modelinə Keçməyin 5 Səbəbi | Solvemark

Texnologiyanın inkişafı ilə bütün dünyada elektron ticarət modelinin payı sürətlə artmaqdadır. Azərbaycanda da bizneslər elektron ticarət modelinə keçməyə can atır. Siz də elektron ticarət modelinə keçməklə maraqlanırsınızsa, bu bloq yazımıza nəzər salın.

Elektron Ticarətin Üstünlüyü Nədir?

Elektron ticarət modelinin faydalarını saymaqla bitmir. Elektron ticərət müəssisələrə vaxta və pula qənaət etməyə kömək edir və hətta inventar idarəetməsini asanlaşdırır.

Elektron ticarət həm də müştərilərə telefon və ya kompüterdən bir neçə kliklə dünyanın istənilən yerindən alış-veriş etmək imkanı yaradır. Eyni zamanda marketinq imkanları da asanlaşdırır və xərclərini isə azaldır.

Elektron ticarət, həm istehlakçılar, həm də pərakəndə satıcılar üçün bir çox üstünlükləri olan onlayn məhsulların alış-verişinin yeni yoludur.

Elektron Ticarətin Mənfi Cəhətləri Nədir?

Son illərdə elektron ticarət sənayesi eksponensial olaraq böyüməkdədir. Lakin bu sektorun sürətli dəyişməsi və böyüməsi həm də bir çox çətinliklərlə üzləşməsinə səbəb olub.

Elektron ticarətin üzləşdiyi problemlərə aşağıdakılar daxildir:

  • Aşağı çevrilmə nisbətləri
  • Yüksək xərclər
  • Mənfi müştəri təcrübəsi
  • Müştəriləri saxlaya bilməmək

Kim Elektron Ticarətdən Biznes Modeli Kimi İstifadə Edir?

Elektron ticarət, mal və xidmətlərin onlayn satışını əhatə edən bir iş modelidir. Biznes modeli kimi elektron ticarətdən istifadə edən bizneslərin ən çox yayılmış növləri onlayn pərakəndə satıcılar və marketlərdir. Digər sektorlara səyahət, media və təhsil daxildir.

Pərakəndə Satışdan Onlayn Modelə Keçid Zamanı Əsas Çətinliklər

Pərakəndə satıcılar onlayn platformaların təqdim etdiyi imkanlardan necə yararlana biləcəkləri barədə diqqətlə düşünməlidirlər. Pərakəndə satıcıların onlayn işləməyə çalışarkən qarşılaşdıqları əsas problemlər mağazalarını mümkün qədər cəlbedici etmək və müştərilərlə effektiv ünsiyyət qurmaqdır.

Bir çox pərakəndə satıcılar sosial media reklamlarına müraciət edirlər, çünki bu, ənənəvi reklam formalarından daha ucuz və effektivdir. Sosial media da müştərilərin alış-veriş təcrübələrini dostları və ailəsi ilə paylaşmasını da asanlaşdırıb.

Elektron Ticarət Pərakəndə Satış Mənzərəsini Necə Dəyişdirir?

Elektron ticarət pərakəndə satış mənzərəsini bir neçə yolla dəyişir. Bu, bizim necə alış-veriş etdiyimizi, pərakəndə satıcıların öz bizneslərini necə uyğunlaşdırmalı olduqlarını və pərakəndə satıcıların bazarda aktual qalmaq üçün nə etməli olduqlarını dəyişir.

Elektron ticarət məhsullar üçün alış-veriş tərzimizi dəyişdirir. İstehlakçılar indi müxtəlif pərakəndə satıcıların məhsullarını asanlıqla araşdıra və müqayisə edə bilərlər, yəni daha yaxşı müştəri xidməti və məhsul keyfiyyəti olan mağazalardan alış-veriş etmək ehtimalı daha yüksəkdir.

Pərakəndə satıcılar müştərilərə daha yaxşı xidmət göstərmək üçün süni intellekt və chatbotlar kimi texnologiyalara sərmayə qoymalıdırlar. Onlar həmçinin istehlakçıların seçimləri haqqında məlumat toplamaq üçün CRM-dən istifadə edə bilərlər ki, əvvəlki satınalmalar və ya baxış tarixçəsi əsasında fərdiləşdirilmiş tövsiyələr irəli sürsünlər.

2022-ci İldə Elektron Ticarətə Keçməyin 5 Səbəbi

Elektron ticarət pərakəndə satıcıların işini dəyişdirir. Elektron ticarətin təkamülü satışların yeni dövrünü yaratmışdır. Pərakəndə satıcıların e-ticarəti qəbul etmələrinin beş səbəbi:

  1. Əməliyyat xərclərinin azaldılması

  2. Müştəri cəlbinin artırılması

  3. Təkmilləşdirilmiş müştəri xidməti və məmnuniyyəti

  4. Daha yaxşı çeşid və görünürlük

  5. Daha yaxşı marketinq imkanları

2022 və Sonrasında Elektron Ticarət Marketinqinin Gələcəyi

Elektron ticarətin yüksəlişi ilə pərakəndə satıcılar onlayn satış dünyasına uyğunlaşmaqda bir çox problemlərlə üzləşmişlər. Müştəri gözləntilərindən tutmuş digər pərakəndə satış kanallarında rəqabətə qədər pərakəndə satışçılar rəqabət aparmaq üçün mübarizə aparırlar.

Elektron ticarət marketinqinin gələcəyi süni intellektlə işləyən pərakəndə satıcılar üçün geniş imkanlarla doludur. Süni intellektin köməyi ilə pərakəndə satıcılar asanlıqla müştəri loyallığını və satışları artırmağa kömək edəcək məzmun yarada bilərlər.

2022 və Sonrasında Ödəniş Platformalarının Əhəmiyyəti

Ödəniş platformaları elektron ticarətin vacib hissəsidir. Onlar istənilən onlayn biznesin əsasını təşkil edir və pərakəndə satışçılara öz brendlərini inkişaf etdirməyə, yeni müştərilərə çatmağa və satışları artırmağa kömək edir.

Ödəniş platformalarından pərakəndə satıcılar da brend məlumatlılığını artırmaq və yeni müştərilər cəlb etmək üçün istifadə edə bilər.

Bütün bunları effektiv şəkildə həyata keçirmək məqsədi ilə müəssisələrin özləri üçün ən yaxşı ödəniş üsullarını müəyyən edə bilmələri vacibdir.

Həll Yolu: Solvemark ilə Elektron Ticarət Saytınızı Qurun və Satmağa Başlayın

Solvemark elektron ticarət bizneslərinə onlayn mağazalarını qısa müddətdə qurmağa kömək edən həllər təklif edir. Şirkətimiz, onlayn mağazaların peşəkar görünüş qazanmasına dəstək olur.

Solvemark elektron ticarət bizneslərinə veb sayt dizaynında vaxt və pula qənaət etməyə kömək edən bir alət təqdim edir. Şirkətimiz, həmçinin onların müştəriləri ilə əlaqə saxlaması və daha çox gəlir əldə etməsi üçün bir onlayn platforma təqdim edir.

Solvemark, Woohoobox və Hədiyyəmo kimi bir çox elektron ticarət şirkətlərinə sərfəli qiymətlərlə peşəkar görünüşlü veb saytlar təqdim etməklə bizneslərini inkişaf etdirməyə kömək etmişdir.

Elektron ticarət mövzusunda daha ətraflı məlumat əldə etmək üçün bizim E-ticarət Nədir? Necə İşləyir? (E-ticarətə Giriş -2022)Onlayn Ticarətdə Uğurlu Biznes: 2 Fərqli Yanaşma (2022) və Elektron Ticarət – Yeni Biznes Modeli Haqqında Hər Şey (2022) yazılarımızı oxuya bilərsiniz.

Bu bloq yazısı üçün Həmtəsisçimiz Azər Şirinova təşəkkür edirik.

 

Mənbə:

https://www.thinkwithgoogle.com/intl/tr-tr/pazarlama-stratejileri/arama/e-ticaret-dunyasina-adapte-olmak/

https://blog.hubspot.com/marketing/internet-marketing

Şərh yaz

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir